Jurek

Customer Interaction Services B2B till ledande Fleet bolag

Vi söker nu en Customer Interaction Services för B2B till en av världens ledande fleet bolag för bilar och motorcyklar inom premiumsegmentet. Alla som arbetar hos vår kund är stolta över att kunna leverera bilar, tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Är du en person med stor känsla för service och brinnande passion för fordonsindustrin, så uppmuntrar vi dig att söka till denna spännande möjlighet inom Fleet Services!

 

Om rollen och dina ansvarsområden

Som CIS B2B kommer du att ge vår kunds fleet kunder support via e-mail och telefon. Din roll kommer även innebära kvalitetssäkring och förbättringsarbete. Vi förväntar oss att du dagligen tar ansvar för kundernas behov och erfarenhet. Viktigt är att du vill få saker att hända. Med din kunskap kommer du att utföra kvalitetskontroll, förbättringsarbete och säkerställa ett smidigt arbete i den dagliga verksamheten. Du kommer att ingå i ett nordiskt team på 4 kollegor baserade i Sverige och Danmark och rapportera till Teamledaren för CIS B2B.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

• Säkerställa kundernas förväntningar uppfylls och att kundservicefunktionen levererar i världsklass

• Se till att alla förfrågningar hanteras inom den givna tidsramen via e-mail och telefon

• Kvalitetskontroll och förbättringsarbete

• Driva och delta i projekt för att förbättra och förenkla rutiner och processer

• Bistå internt med feedback för interna processförbättringar

 

Om dig vi söker

Vi söker dig som är en kommunikativ, positiv och lyhörd lagspelare. Det är av stor vikt att du kan arbeta självgående och ta eget ansvar för att driva dina arbetsuppgifter, samtidigt som du får stöd av teamet när det behövs. För att lyckas i rollen ser vi även att du är serviceminded, strukturerad och flexibel och alltid strävar efter att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Som person har du lätt för att samarbeta med andra då du har många kontaktytor både internt och externt.

 

För att kvalificera för rollen ser vi att du

• Minst 2–4 års erfarenhet av serviceinriktat arbete

• Några års erfarenhet av kundservice, backoffice och/eller administration

• Tidigare erfarenhet av arbete inom leasing-verksamhet

• Gedigen erfarenhet av MS Office

• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande ifall du även behärskar danska.

• Meriterande om du har en eftergymnasial examen inom ekonomi eller annat relevant område

• Har du tidigare arbetat inom finans är även det meriterande

 

Intresserad?

Tjänsten är placerad hos vår kund i Sollentuna. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. I denna roll arbetar du som konsult via Jurek Talents och erbjuds en 6 månaders provanställning med en efterföljande tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid, löpande framåt och med omgående start. Letar du efter en spännande utmaning?

 

Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se 

 

Område

Sollentuna

Anställning

Tills vidare

Omfattning

Heltid

 

 

 

Ansök nu

 

Ansök snarast . Arbetsort : Sollentuna . Publicerat : 18 november

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Customer Interaction Services B2B till ledande Fleet bolag