Jurek

Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag

För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i maj, och löpande cirka 8 månader framåt.

 

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Planering/bokning/anmälan av möten

• Behjälplig vid interna events och konferenser

• Assistera kollega med uppgifter vid behov

• Arbetsuppgifter inom HR-administration

• Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar.

 

Vem är du?

Personen vi söker till detta uppdrag har:

 

• Relevant eftergymnasial utbildning.

• Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter

• Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)

• Goda kunskaper i Office-paketet och Teams

• Körkort för bil

 

Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir.

 

Mer om uppdraget

Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025.

 

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email merima.kastrat@jurek.se

 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Område

Lund

Anställning

Visstid

Omfattning

Deltid

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Lund . Publicerat : 22 april

Kategorier : HR & Organisation Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag